Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. Jag ger mig på denna också , verkar ha lättare att klura ihop namn åt andras föl men inte åt min
Sto:
Solwind
Solariha/Solaria
Sonette
Sorba
Solera
Hera
Silvana
Hollywood
Solveig( lite för gammaldags maybe, kom bara på dt )
Hingst:
Sol-high
Sonic
Heartbeat
Hazard
Harvey
Herkules
Hi Star
Hollywood
Ett par stycken iaf. Alla namnen börjar ju dock inte på Sol, hoppas du gillade något iaf.
Namn som börjar med RO.. Och för skojs skull gärna knyter an till drömvinsten! Själv har jag idétorka...
Hej
Har ett sto som heter Minerva efter Amiral som ska föla nu i vår. Hingsten som jag använt är Cohiba
Någon som har bra förslag på namn???
Hej
Har ett sto som heter Minerva efter Amiral som ska föla nu i vår. Någon som har bra förslag på namn???
Jag har ett sto, Menuette, som är betäckt med Sir Oldenburg. Morfar är Master. Namnförslag på denna kombon mottages tacksamt
Sto:Namn som börjar med RO.. Och för skojs skull gärna knyter an till drömvinsten! Själv har jag idétorka...
Namn som börjar med RO.. Och för skojs skull gärna knyter an till drömvinsten! Själv har jag idétorka...
En bekant tyckte att jag skulle döpa ett hingstföl till Mr. Left.
Svårt, de enda jag kommer på är
Mesmero
Mefisto
Sonette
Lite häftigt med Blackhawk då, har för mig att det är en krigsflygplans-modell också? Warsteiner -> War = Krig