Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir snyggast och mer personligt att göra en själv.
Så ser en av mina boxskyltar ut. Sorry för bildkvaliten men den är tagen med min mobil. Jag fick boxskylten mad när jag köpte hästan. Är inte helt säker på om det är den förra ägaren som målat, men snygg är den!!!
Måste bara få fråga, vart köpte du din häst ifrån?? Känner igen målningen och även namnet på hästen nämligen, kanske är det samma häst!?
Jag köpte henne ifrån Anita Andersson från Bromölla.
Det blir snyggast och mer personligt att göra en själv.
Så ser en av mina boxskyltar ut. Sorry för bildkvaliten men den är tagen med min mobil. Jag fick boxskylten mad när jag köpte hästan. Är inte helt säker på om det är den förra ägaren som målat, men snygg är den!!!
Okej, då var det nog inte samma ändå. Väldigt likt var det dock, men kan ju hända att det inte är förra ägaren som målat skylten också
Den var jättesnygg och som du sa blir det ju lite mer personlig. Ska beställa grejer från Panduro så jag kan måla en skylt till min pålle.
Okej, jag vet inte var hon kommerifrån efter det, men hon var född på Island iallafall. Eller har hon köpt skylten.
Okej, ja här fanns det en Stjörnudis förut på Alnö, en söt liten rackare var det allt Kan vara samma, vem vet!?
Hon var vindott. ca 130 hög.
Med massor med man & svans?!
Ja!! Massor av man + svans.
På bilden har hon inte så lång man/svans eftersom hon började utveckla exem i slutet.
Då kan det mycket väl vara samma häst Tycker bilden liknar hästen som jag har på kort hemma nämligen och som sagt så känner jag igen namnskylten, eftersom hon som äger detta stall har målat likadana till nästan alla hästarna i stallet Kul!