L

Lilldemonen

Tycker vi kan ha en namnkedja här i Andra djur... ;) Man börjar på A och skriver ett namn på ett "annat djur" (läs: vilket djur som helst utom en häst) ;) som man har eller har haft. :) Såå, nån som har ett djur på A? :bump:

ps: Skriv gärna lite om djuret också! ;)

Sv: Namnkedja

hmm svårt å välja när man haft många djur som börjar på A. :crazy:
men

August
En blåpannad amazon papegojja som vi hade när jag var mindre.
Han pratade nästan hela tiden, härmade bebisar, lurade hunden,visslade på henne och frågade om dom skulle gå ut, stackars hund, hon måste blivit förvirrad :crazy: Han kunde sitta i flera timmar å härma glassbilen :crazy: :rofl: :rofl:

BLUNDA

Min sons kanin som han döpte själv när han var 2 år.
Vi hade henne i 5 år sen fick vi avliva henne för hon blev dålig.
Hon ligger begravd på våran minnesplats för alla som inte finns längre.

Diva
Min 7 år gamla collietik, helt underbar vovve som vi haft sedan hon var 6 mån gammal. Jag hoppas hon stannar hos oss ännu något år!

Elektra , våran katt. Vet inte om katter får vara me..

FABIAN

en blåmes vi hade en kort tid som krachade mot fönsterrutan.
Han flyttade sen till katastrof hjälpen för vilt och fåglar.
Dem släppte ut honom när han var frisk.

Men hallå där....ska ni inte skriva i alfabetisk ordning ? Kolla på föregående inlägg vilken boskatv det var...har ni inget djur eller haft på den bokstavaen så får man väl vänta ;-)

*eller har jag helt fel nu ?*

Mynta2 skrev:
Men hallå där....ska ni inte skriva i alfabetisk ordning ? Kolla på föregående inlägg vilken boskatv det var...har ni inget djur eller haft på den bokstavaen så får man väl vänta ;-)

*eller har jag helt fel nu ?*

Jag fattade det som att man skulle börja på sista bokstaven i namnet före iaf... :confused:

GROGGY

En Klorgroda som levde i mitt akvarium (225L) I 4 år men är nu död.

Harry

En grågrön undulathanne som jag har hemma.
Det är en riktig liten flörtis som älskar alla damerna i buren.
Har haft honom i säkert sju år nu. Jättesöt!

[f] Ivar [/f]

En liten hamster jag hade endast ett par veckor... Han var så agressiv och stressad så jag valde att låta avliva honom. Han mådde så dåligt av att vara som han var.

Lukas

Ett marsvin jag hade när jag var liten. Men han levde endast ett par veckor eftersom han blev sjuk. :(

Mini & Molly
Två möss som jag hade förut.
En dog då hon klämde sig i hjulet och mamma sploade ner henne i toaletten.
Ska säga till mitt försvar att jag inte var hemma. Stackarn.
Molly dog senare av åldern.

Liknande trådar

Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
341
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 742
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama