Namnförslag?

Dalakhay

Trådstartare
Jag vill ha hjälp med namnförslag åt en röd liten katthona. Söt som socker, men tuff som sjutton :)

Sv: Namnförslag?

Ginger

George - efter ett par olika litterära pojkflickor.

Andra verkliga eller litterära pojkflickor?

jaa, en bild hade vart bra.. då kan man ju nästan se direkt vad dom "skulle heta".:)

Bättre än så gick inte.. ska försöka igen imorgon:)

Funderar på Ginny.
ginny.jpg

Ginny?

Heter inte Rons lillasyster så i HP-serien?

Visst, bra namn, och rödhårig var hon ju också. Det var ju också fart och fläkt på denna Ginny. En mycket feminin pojkflicka s.a.s.
Förresten Ginny är antagligen en bivariant på Ginger...:smirk:

ahh, ginger eller cayenne skulle nog kunna passa! men att vara med på kort var visst inte det bästa som kunde hända tyckte lilla kissungen:p

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
463
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama