Namn till mitt föl

C

Cramer

Gnugga era celler nu. Jag vill ha ett tidlöst, klassigt , snyggt namn till mitt föl. Hon är "svart" utan tecken. Hon ska bli galoppör. Vill inte skriva ut stam då jag inte vill ha ett namn som associerar till föräldrarna.

Ser förväntansfull fram till alla förslag :banana:

Sv: Namn till mitt föl

Menuette
skimmer
Emira
Gutchi
Mary Lee
Cassopeia
Tiffany

Senast ändrad av en moderator:

Havanna
Strong for Fight
Carmen
Ginger
Frangansia
Queen of winners
Black Pearl
Picture

:D

Armani
Basic
Cassidy
Dorthy
Eco
Fasion
Gladys
Hitchhike
Imperia
Jaguar
Kameda
Luna
Merry
Nangijala / Nagilima :love:
O'Darling / Omega
Patsy
Qick
Rythm
Spader (Dam)
Tannamera
Underbar
Visa
Windy
Xelia
Yuni
Zeta

:D

Black Pearl :love: tycker ja är fint´, så kan du kalla henne pärlan

Jag tycker att det kan vara kul om man hittar en röd tråd i namngivningen av syskonen eller längre bak i stammen. Annars kan man slå i tex kartböcker och hitta fina ortnamn etc. Malmborg använder ofta just kartböcker för att döpa åringarna. Casal Velino är en lite by i Italien och Kanooga Park en nationalpark i Canada.

Jag tycker att det kan vara kul om man hittar en röd tråd i namngivningen av syskonen eller längre bak i stammen. Annars kan man slå i tex kartböcker och hitta fina ortnamn etc. Malmborg använder ofta just kartböcker för att döpa åringarna. :love: Casal Velino :love: är en lite by i Italien och Kanooga Park en nationalpark i Canada.

Håller helt med Annika ;)
Andra orter vi haft i stallet ; Piombino, Cala Mallorca

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 951
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat