Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dressyr_flicka skrev:Och den på väg ska heta Moulin Rouge och kallas antingen Faith, Minoo (om det blir ett sto), Tolouse eller Milou (om det blir en hingst ) e. Zeb (hbl) u. Köhls Favorit
SLD skrev:Haha, Disa, det heter ju jag! 490 personer i Sverige, vet nu även en häst samt tre hundar som bär detta namn...
Alexandra_W skrev:Btw så CillaW som svarat i den här tråden har faktiskt döpt en hbluppfödning till något ickehebreiskt Och den avkommans namn är ett av de absolut bästa 'kombinationsnamn' jag sett, och det är verkligen helt i min 'stil'. Avkomman (sto) hette Cactus, E: Nactus U:Cassandra. Klockren kombo av mammas + pappas namn, kort, lättuttalat och inga missförståndsproblem nånstans! Nu är det dock tacksamt med föräldrarnas namn i det fallet, värre när hästarna heter krångliga saker..
smurfelina skrev:hej hopp! Mitt hingstföl som kom igår Ska heta Azlan!
(Som lejonet i Narnia).
CillaW skrev:Jooo, jag vet men jag misstänkte att du skulle nämna det. Och det var ju en annan stolinje, där det inte blir fler föl (tyvärr i Cactus fall).