Namn förslag

Dosami

Trådstartare
Hejsan!
Min tik skall paras till våren, och jag sitter redan och fundrar på namn... :angel: Men det är väl aldrig fel att vara ute i god tid... får hoppas på att allt går bra bara :crazy:

Rasen är borderterrier och det skall vara ett tema... inte A-kull,
B-kull o.s.v

Tiken heter Stubbåsen´s Sheepshank och hennes syster heter Stubbåsen´s Pigtail. Detta är namn på sjömansknopar.

Alltid kul att få lite förslag från andras huvuden...

Kram på er :banana:

Sv: Namn förslag

Om du inte vill ha det sådär tokseriöst kan det vara lite kul med artistnamn eller låttitlar, eller tex karaktärer från någon favvofilm typ Starwars eller Astrid Lindgren favoriter... :confused:
Hoppas du kommer på något som du tycker om...
Lycka till :)

Sv: Namn förslag

Jo, jag har funderat på olika låttitlar, tex att man tar från en speciell artist. Har oxå funderat på stärnnamn, inte stjärnilder. Det finns ju så mkt, men det gäller att det klickar rätt.. :idea:

Tack ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 425
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 931
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Nej detta är inte en - "Jag funderar på att ta en kull på min söta tik tråd"!! :) Jag har en tik som är inköpt för tävling och avel...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka