Nämen, nä!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 2 949
Sv: Nämen, nä!

Jag mailade också nyss innan jag såg ditt inlägg. Hoppas att dom svarar.

Okej vad bra. :)
Hoppas också att dom svarar, med de brukar ju i alla fall ha bra service i övrigt.
Så förhoppningsvis så hör de väll av sig i början av nästa vecka någon gång.

Nej jag tycker att den nya var mycket finare! Mer modern och stilren och ser framförallt mer seriös ut! ;)

Köpte en vojlock därifrån på Globen i vintras, och det var tamejfan den värsta passformen jag nånsin varit med om. Dom kanske har andra bra grejjor där?

fiaskurken skrev:
Köpte en vojlock därifrån på Globen i vintras, och det var tamejfan den värsta passformen jag nånsin varit med om. Dom kanske har andra bra grejjor där?

Jag har aldrig köpt deras eget märke på schabrak, men däremot schabraken från Finn-Tack. De har väldigt bra passform och är hållbara!

Fast de har ju ganska så litet utbud ändå om man jämför med Börjes eller Hööks.
Tränsen och täckena kan jag inte uttala mig om. Vissa skötselprodukter därifrån tycker jag är bra men det är ju vanliga grejer som man kan köpa överallt annars. Lindorna verkade ju bra men du så steg de ju i pris.. schabraken var jag mycket nöjd med tidigare! Men jag blir tveksam nu när de ökat i pris...

Varför inte bara bojkotta Horze då, nu då du verkar så besviken på dom? Finns ju så många andra hästbutiker du kan handla på...

Prishöjningar har ju alla rätt till att göra "utan vidare". Har inte dom rätt nyligt flyttat in i lokal i Upplands Väsby? Kanske behöver dom höja priserna för att kunna "gå runt".
Tycker ändå att dom ligger rätt lågt i pris på dom flesta artikar, dyra är dom då inte iaf.

Peach skrev:
Nej jag tycker att den nya var mycket finare! Mer modern och stilren och ser framförallt mer seriös ut! ;)
Jag håller med! Mycket finare nu!
Priserna tyckte jag ändå var ok, har dock inte så stor koll på vad de låg på innan riktigt då jag ej handlat därifrån.

Förut kostade Chooze Bandages (deras elastiska benlidor) 59:-, men nu kostar dom 89:-. Det är ganska mycket att öka med men jag hoppas att dom har det gamla priset i butiken.

Men som sagt, dom har ju SÄNKT priset rejält på endel varor osså, så det är ju inte bara höjning.
Varför skulle varorna kosta olika i affären och via internet, det har jag svårt att tro!?!?!

Visst, de har sänkt priset på vissa varor men en del varor har ju stigit rätt mkt i pris. Framför allt schabraken, lindorna och grimmorna då. Men jag blir mkt besviken också när jag ser att ganska många saker från sortimentet har utgått. Visserligen har de lite produkter från Mountain Horse nu också, men jag gillar inte alls MH produkterna själv, möjligen vissa skor då men inget annat...

Men det kan säkert finnas fler saker i butiken, dessutom finns det en chans att det fakitskt är billigare i butiken än vad det är att beställa via nätet. T.ex. Börjes ska väll också skilja lite grann (vet dock inte hur mkt) på vissa produkter i affären (billigare) än vad de är i katalogen och på nätet så Horze skulle väll också kunna göra det. Nu vet jag inte säkert, men chansen finns ju...

Lozzan skrev:
Förut kostade Chooze Bandages (deras elastiska benlidor) 59:-, men nu kostar dom 89:-. Det är ganska mycket att öka med men jag hoppas att dom har det gamla priset i butiken.

Men det är ju fortfarande billigt! Är det för 4 st eller?

ja, men det var ju ännu billigare innan.

CosmicQueen Jo visst har vissa saker sänkts, men fler saker har höjts.

jag har nyss lagt en order på en lila täckgjort vita värmebandage , lekkjedja och ullplattor

tycker det känns billihare än innan eller ialflall så såg det mer inbjudande ut att beställa :)

Senast ändrad av en moderator:

Ja, ullpaddarna har dom sänkt rejält...nästan halva priset...

Tycker osså att sidan blev mkt bättre nu. Lättare att hitta på den.

Ja,det är för 4 stycken. Kanonbilligt ju. Även om det var ännu billigare förr, det håller jag med om. men det är fortfarande billigt. ;)

CosmicQueen skrev:
Ja,det är för 4 stycken. Kanonbilligt ju. Även om det var ännu billigare förr, det håller jag med om. men det är fortfarande billigt. ;)
Åh då är det ju jättebilligt ändå! :)

cactuspower skrev:
Men jag blir mkt besviken också när jag ser att ganska många saker från sortimentet har utgått. Visserligen har de lite produkter från Mountain Horse nu också, men jag gillar inte alls MH produkterna själv, möjligen vissa skor då men inget annat...

Vad gäller märkessaker som har utgått så är det inte säkert att de har utgått för all framtid. Horze har ofta partier med märkesvaror som de säljer billigt så länge varan räcker och sedan kan det vara tomt ett tag för att åter komma tillbaka. Vänta och se! ;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
P
Utrustning Va hos en återförsäljare igår o kollade på hästtransporter. Är mest inne på en Star (han har mest såna oxå). Tänkte ju först köpa en... 2
Svar
33
· Visningar
5 005
Senast: MischaMir
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar