L
Lozzan
Sv: Nämen, nä!
Jag mailade också nyss innan jag såg ditt inlägg. Hoppas att dom svarar.
Jag mailade också nyss innan jag såg ditt inlägg. Hoppas att dom svarar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fiaskurken skrev:Köpte en vojlock därifrån på Globen i vintras, och det var tamejfan den värsta passformen jag nånsin varit med om. Dom kanske har andra bra grejjor där?
Jag håller med! Mycket finare nu!Peach skrev:Nej jag tycker att den nya var mycket finare! Mer modern och stilren och ser framförallt mer seriös ut!![]()
Lozzan skrev:Förut kostade Chooze Bandages (deras elastiska benlidor) 59:-, men nu kostar dom 89:-. Det är ganska mycket att öka med men jag hoppas att dom har det gamla priset i butiken.
Åh då är det ju jättebilligt ändå!CosmicQueen skrev:Ja,det är för 4 stycken. Kanonbilligt ju. Även om det var ännu billigare förr, det håller jag med om. men det är fortfarande billigt.![]()
cactuspower skrev:Men jag blir mkt besviken också när jag ser att ganska många saker från sortimentet har utgått. Visserligen har de lite produkter från Mountain Horse nu också, men jag gillar inte alls MH produkterna själv, möjligen vissa skor då men inget annat...