några tävlingar

Sv: några tävlingar

I mittsvenska har vi tre ritter - Grytritten 26/2, Svegsritten 19-20/3 och Härjedalsritten 9-10/7. Välkommen!

/Camilla

jag hörde att svegritten är osäker? de skulle tydligen ha skotertävling samma helg?

Alternativet är den 12/3 - jag vet inte om det är klart vilket.

Svegsritten hade jag inte hört att det skulle vara några problem med, men det är ju ing andra ritter just i mars månad så de kan kanske byta helg. Det ordnar sig säkert!

/Camilla

Ok, ja jag vet att det antingen var 26/2 el 12/3. Men hoppas på förstnämda...därför jag blev glad då jag trode det var klart...

Jag har precis pratat med Eva och nu är det klart - Grytritten blir den 26/2! Dessutom blir det nog en tvådagars - det har kommit önskemål om att hålla en PP på söndagen och då blir det möjlighet för oss tävlingsekipage i klubben att testa en 4+4 med våra hästar.

Svegsritten är inte klar ännu - flyttar de fram den krockar den med Nybygget (tror jag det var?) och flyttar de bak den kommer den närmare Grytritten men eftersom det alternativet är bättre blir det kanske tidigare i mars.

/Camilla

ja flyttar de fram blir det väl nära inpå nybygget om man vill rida långa sträckor på båda.

Jag blir en given deltagare om de flyttar bak den så den är tidigare i mars, skulle verkligen vara en utmaning att rida så tidigt på året då det kanske är en massa snö också! :bump: *puuuh*

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Var ligger priset på halm i dina krokar? Förra året blev det ett uselt halvår här uppe (Västernorrland) och halm blev svårt att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: Fiorano
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
352
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 181
Senast: Murray
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama