Några ifrån Jönköping?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nDian

Som tråden säger, finns det några i Jönköping som har barn? Min dotter är 4 år och jag är 25 år. Ska flytta dit nämligen skulle vara roligt att träffa nya vänner.

//
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Nej, alla i Jönköping är helt barnlösa. de vet int ehur man gör:angel: :D

Annars finns jag i Habo (en dryg Mil från JKPNG) med två snorisar på 6 och 2 år.:idea:
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

haha, ja det måste vara så. Men vad roligt. Jag själv har bott i Habo, men jag var så liten så jag kom inte ihåg det så mycket förutom en godis affär som låg under oss:rofl:

Men det ligger ju inte så långt borta. Kanske vi kan ta någon fika sen när vi har flyttat?
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Gärna det.

Hur kommer det sig att ni flyttar häråt då? Jobb/skola eller?
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Jag blir färdig med min utbildning nu om 7 veckor. Känns som jag har lättare att få jobb där. Min mamma bor där och mina syskon bor där. och sen så känner jag staden sen innan så det är inget nytt sådär.
Min mammas man har mycket kontakter där,så kanske det blir att få jobb direkt.
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Hej!!

Jag är oxå från Jönköping, eller huskvarna och har en dotter som snart ska fylla 5..

Vad roligt att du ska flytta ner hit!! Välkommen!!
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Vad roligt att det fanns lite fler. vad heter din Dotter?
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Hej!!

Min dotter heter Tuva och fyller 5 i februari.. Själv heter jag Carina och är 33.. :angel:

Alltid roligt med nya vänner om du vill kan du ckicka mig ett pm så ska jag berätta mer..:)
 
Sv: Några ifrån Jönköping?

Du har pm...
Roligt att din dotter har samma ålder som min ungerfär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 691
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Modest
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 110
Senast: Enya
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp