Några ideér..

Humelibumlan

Trådstartare
Tänkte att skulle det inte vara bra med ett allmänt snack forum, där alla åldrar kan mötas i debatter och frågor.
För att slipa t ex -smyger in från*** för att fråga er ***-
Nu är ju inte det något som stör egetligen, utan mer kul att kunna ha debatter där alla är med utan att behöva "be om ursäkt" för att man befinner sig på "fel forum" vilket jag upplever att många gör..

Det dyker upp "anonyma nick" som behöver tala ut och öppna sig om personliga saker..
Ett forum där man kan vara anonym o skriva sina inlägg anonymt?
Vet inte hur det funkar i praktiken, men då för att slippa massa bråk o påhopp, kanske man kan bli bannad på sitt IP nummer o därmed blir debatterna sansade men anonyma?

Lite för mycket tid att tänka när man kör häst? :o

Sv: Några ideér..

Tipsar om Snacksidan :idea:, vilket var EN av anledningarna till att Gunnar lade en "liten snacksideruta" överst i alla chaforumen, som en del fick "migränattack" av...

mvh

IngelaH
snacksalig moderator även på snacksidan där åldrarna möts över alla gränser o värmer kaffe i mikron, äter chips o klättrar upp på hästryggen både från höger och vänster, med eller utan pall...:p Dessutom ska jag lära mig texten till "Bergsprängare Wahlgrens gamla häst är dö'" till nästa party...

Senast ändrad:

Tipsar om Snacksidan :idea:, vilket var EN av anledningarna till att Gunnar lade en "liten snacksideruta" överst i alla chaforumen, som en del fick "migränattack" av...

mvh

IngelaH
snacksalig moderator även på snacksidan där åldrarna möts över alla gränser o värmer kaffe i mikron, äter chips o klättrar upp på hästryggen både från höger och vänster, med eller utan pall...:p Dessutom ska jag lära mig texten till "Bergsprängare Wahlgrens gamla häst är dö'" till nästa party...

Snacksidan, det har ja missat..? :o

Även kallad Chatten.

Åldersgränserna på Snackforumen är rekommendationer, inte absoluta gränser. Om folk vill slinka emellan så får de det. Det de inte får är dubbelposta trådar på flera forum.

Det är t ex en del Seniorer som kliver in på Ungdom och stöttar sådana som har det svårt där. Det är fullt tillåtet, och oftast även uppskattat.

De anonyma nicken är vanligtvis inga problem. De skriver om saker som de inte vill ha sina vanliga nick förknippade med, och sen försvinner dem. När anonyma nick blir för aktiva så brukar någon moderator ta kontakt med personen bakom nicken och be den hålla sig till ett.

Senast ändrad:

Även kallad Chatten.

Åldersgränserna på Snackforumen är rekommendationer, inte absoluta gränser. Om folk vill slinka emellan så får de det. Det de inte får är dubbelposta trådar på flera forum.

Det är t ex en del Seniorer som kliver in på Ungdom och stöttar sådana som har det svårt där. Det är fullt tillåtet, och oftast även uppskattat.

De anonyma nicken är vanligtvis inga problem. De skriver om saker som de inte vill ha sina vanliga nick förknippade med, och sen försvinner dem. När anonyma nick blir för aktiva så brukar någon moderator ta kontakt med personen bakom nicken och be den hålla sig till ett.

Jag vet att det inte är ett problem eller förbjudet var mest en fundering över att det finns frågor o situationer som inte är så ålders begränsat och att det kanske var en bra ide´:)

Just de anonyma nicken har jag inte heller några problem med, utan var mer än tanke att de skulle undelätta och få fram bra o intressant diskutioner om man i ett forum kunde vara anonym.

Som sagt, tankar o ideér från en med för mycket tanketid.. :):o

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·
Bukefalos Jag tycker buke håller en väldigt hög klass om man jämför med andra forum, det är bra modererat och här finns många med kompetens och...
Svar
4
· Visningar
1 748
Senast: Gammeln
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 727
Senast: help_me
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
2 000
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter