några ideer om vilken kanin sort min kanin är?

L

lallis

hej, jag är inte riktigt någon expert på kaniner och har en fullvuxen kanin och har försökt reda ut vad han är för sort, men jag kmr inte så långt. :) Det kanske finns någon som kan hjälpa mig med det?

han är ca 37 cm lång, har samma färg som en hare och en vit svans, hans öron står rakt upp.
några förslag?

Sv: några ideer om vilken kanin sort min kanin är?

Du har ingen bild att visa?
Att försöka rasbestämma kaninen efter den beskrivningen är snudd på omöjligt nämligen. :)

vad har den för längd på öronen och länd på pälsen?? färg?? harar byter ju färger!!

Det är somsagt väldigt svårt utan bild... ;)

Vi letar alltså efter en medelstor, viltfärgad kaninras med upprättstående öron?

Jag följer tråden med spänning :D

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 027
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 079
Senast: tott
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 721
Senast: Ramona
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023