Några frågor om HTU

D

Dean

Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till Kristinehamn (har jag för mig att det var).

Någon som vet mer om dessa rykten?

Va kul om fallet är så, är själv intresserad att inrikta mig på rehabilitering av hästar.
För som sagt , att betala den stora summan på en gång är ju inte det enklaste, om man är student.

Det känns som en omöjlighet eftersom utbildningen är på heltid och man också måste ha pengar att leva för.
Den vanliga 1+1=2 matten går inte riktigt ihop för mig i den frågan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 877
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 273
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama