Några frågor om HTU

D

Dean

Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till Kristinehamn (har jag för mig att det var).

Någon som vet mer om dessa rykten?

Va kul om fallet är så, är själv intresserad att inrikta mig på rehabilitering av hästar.
För som sagt , att betala den stora summan på en gång är ju inte det enklaste, om man är student.

Det känns som en omöjlighet eftersom utbildningen är på heltid och man också måste ha pengar att leva för.
Den vanliga 1+1=2 matten går inte riktigt ihop för mig i den frågan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
936
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka