Något ödlefolk här (bildtråd)?

Cattis_E

Trådstartare
Hejhej!
Då vi nyligen införskaffat en efterlängtad skäggagam (vår första ödla) undrar jag om det finns fler ödleägare här!

I så fall vill jag gärna se bilder på era ödlor!
Här kommer en på Ödlis i alla fall:
odlis2.JPG

Sv: Något ödlefolk här (bildtråd)?

Har en mandarinskink, men han är alltid undangömd i sanden :P ska försöka plåta honom nån dag :D Urax heter han förrrsten!

Kul att det fanns några som hade ödlor här i alla fall.
Vilken busig lite skink som gömmer sig:).
Ödlis är ganska kelig faktiskt och tycker om att bli klappad på huvudet, gömmer sig nästan aldrig men så är han ju skäggagam också och de är ju kända för att vara aktiva och keliga....

och det är inte skinkarna, haha :) fick den gratis så... men man skulle skaffat sig en skäggis ist!

Du skulle väl ha gjort det :).
Nä, skinkar är väl fina de med men de tär ju roligare med en ödla man kan hålla i och som inte är så rädd för en, tycker jag i alla fall:)

min fina leguan viktoria:
3078006.jpg

3078008.jpg

Har många bilder på mina leguaner .
Ska försöka att fixa korten jag har på dom så att ni får se dom
Hur gamla är era ödlor ?

Ödlis är bara drygt tre månader, så han är bara "bebis" än så länge. Hur gamla är dina leguaner då?

Jag har också mycket fler bilder på Ödlis, jag har till och med gjort en egen liten hemsida åt honom *s*

Senast ändrad:

OJ! glömde bort tråden.. Leguaner är fina men blir ju väldigt stora. Sambon vill ha en (eller flera) så småningom men vill vänta tills vi har hus och ordentligt med plats för dem.. Under tiden nöjer vi oss med Ödlis:)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
339
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
23
· Visningar
1 172
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar