rubytoo
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bara hästarna på sätet och går undan för tryck av tygeln så är det här inte så svårt. Men till vilken nytta
Det där är jättenyttigt, vi brukar träna det ibland på lektion (dock får tränsen sitta kvar ) och man ser direkt vilka som rider på balans och vilka som rider på styrka.
KG Svensson gick igenom det där en gång för många år sen på instruktörskurs och det är som sagt inte alls speciellt svårt om man ridit hästen känslig för skänkel och vikthjälper. En lösgjord häst funkar direkt, en ihopadragen gör det inte
Hans Delling hade ofta uppvisning i detta förr, först med Tristan och senare på Stubin (eller om det var Yrhätta)
Jag har sett honom med Stubin
Och hur många är det?? Skulle du kunna hoppa din så lätt som han gör på klippet?
Nej jag hade inte kunnat göra det med alla mina, möjligen lukas
KG Svensson gick igenom det där en gång för många år sen på instruktörskurs och det är som sagt inte alls speciellt svårt om man ridit hästen känslig för skänkel och vikthjälper. En lösgjord häst funkar direkt, en ihopadragen gör det inte