En tråd utan ette enda svar, men med tre stjärnor ;)

Rider ej Fullblod nu men har gjort det under många år på Täby.

Japp, rider mina egna fyra som jag har i träning. Själv då?

tills för någon vecka sedan gjorde jag det, nu är det bara hoppning för hela slanten! :)

jao, men nu vare ett tag sen, har haft fullt upp med en massa hopphästar

Jag ska rida upp till amatörryttare i Göteborg den 29 om inget oväntat händer och jag kan få tag i en häst om min egna ska starta, det ska bli jättekul. Jag har ridit jobb i snart 10 år så nu känns det som det är dax. :)

Nu rider jag bara min egna fullblodspålla, men jag har ridit galoppörer i träning förr om åren. Funderar på om det inte är dags att köra in min älskling till Täby nästa måndag och cantra lite... saknar sanden! :smirk:

HEJSAN!
Vad roligt, hoppas det går bra....
Förhoppningsvis rider vi mot varann, dvs om den jag rider kommer till start. Hon heter Smile Away och det här blir min sista "uppridning" för licensen :rofl:
Vem är du och vem rider du då?
MVH//Lotta

Jag ska inte rida i amatörloppet men om allt går som det är tänkt ska min häst starta där, trots helt fel distans. Jag själv ska rida upp, alltså visa mej i startboxar och så vidare. Men problemet är ju att alla hästar jag vet startar ju när det är så nära. Tanken är att jag ska rida min egna på Täby i höst, lite sur att man inte får rida på dagslicens i Norge finns bättre löp där till min häst. Ska kolla efter dej den 29:de. Lycka till!! :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 879
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama