Någon torterar hästar igen!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Piamaria

Trådstartare
Håll koll på era hästar! En hingst har blivit svårt skuren och även 2 föl är tilltygade. Detta hände i Hjälsta mitt på dagen En äldre Volvo V70 blå med A-O samt en nolla har varit synlig. Polis är inkopplad!
Vilket straff är hårt nog för en dåre som denna?????

Sv: Någon torterar hästar igen!!!

Sorry jag går imot! Men det har varit trådar om detta innan och det verkar inte stämma tyvärr!

Även sms:en är falska!

Sv: Någon torterar hästar igen!!!

Och moderatorn svarar, att detta inte är den första tråden som låses i samma ämne på denna sida. Men förhoppningsvis den sista.

Boj/moderator.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 335
Senast: lillkillen
·
Hästmänniskan Hej! Jag är helt ny på detta forum och hoppas på att kunna få lite tips från er erfarna hästmänniskor :) Kort om mig. Jag red på...
2
Svar
22
· Visningar
3 395
Senast: Mustang
·
Utrustning Ja, nu är det dags. Dragbilen med stort D ska inhandlas. Efter år av runtåkande med våran fullständigt värdelösa Volvo V70 -04 så ska...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 265
Senast: Larka
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 910
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar