Någon som vill ha en katt?

A

Anna_K

Tänkte ge bort min grannes.... :devil:
Grannkisse kom in och hälsade på idag (öppen balkongdörr) och hade mage att skapa vääärldens catfight med min Sune. Stackarn, han visste nog inte om att det finns katter som vill slåss.
Grannkisse hade också den dåliga smaken att kissa i hallen och sedan springa rakt genom allt kiss in på toan, ut i hallen, in i köket. Suck. Gissa vad jag har gjort idag? Jag antar att det är Guds sätt att tala om att man verkligen behöver storstäda. :crazy:

Usch.
Min kusin har/hade problem med en okastrerad gammal hankatt.
Han terroriserade hennes katter och pissade överallt :mad:
Han tog priset en dag när dem inte var hemma.
Miss i kommunikationen gjorde att kattluckan lämnades olåst.
När dem kom hem hade han varit inne å pissat ÖVERALLT, soffa, matta, saccosäck, barnmöblerna you name it!
Det blev en dyr historia.

Åh nej! Då ska jag inte klaga. Hos mej var det inga möbler som kom emellan. Det värsta är att min katt blivit lite smårädd, han håller sej från balkongdörren och är allmänt orolig. Jag är rätt säker på att det går över. Förhoppningsvis blev grannkissen så pass skrämd att hon håller sej undani fortsättningen.

Liknande trådar

Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 968
Senast: Lager
·
Övr. Katt Lång historia kort, svärföräldrarna skulle passa våra katter när vi var på semester. Sammanlagt ungefär tre veckor skulle katterna bo...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: smedsussie
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 480
Senast: Rosett
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 890
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka