Sv: Någon som vet?
Om jag får hoppa in lite nu
Jag tror att missförståndet kommer av att du "bara" skriver dressyr, inte att det är rid-dressyr du syftar på att du ska starta honom i. Vet man inte det kan man tolka det som att det är kördressyr du pratar om. ..tror jag iaf
Men alltså, jag vet att hon helst vill starta honom i ponnyklassen i körning och inte Kbl, men kan ni inte göra ett undantag i år då?
Så att du kan start rid-dressyr i hästklassen med honom och hon startar honom i kbl klassen i körningen?
Iom att det endå bara är premiär i år så borde det väl kunna fungera och sen det år hon verkligen satsar på körning med honom så får du låta bli att tävla lokala ridhästklasser med honom.
Fast iof. hur fungerar det att byta mellan kbl-klass ena året i körning och ponny-klass nästa år, om det inte är byte av kusk eller så?
För min del när det gäller min skrutt, när vi väl kommer igång igen
Så torde jag väl få göra så att jag har henne med storhästlicens och då borde det väl i rimlighetens namn bli kbl-klassen i körning jag för hålla mig till. Jag menar jag har ju inte samma kapacitet som Karin så jag har inte alls lika höga mål som henne så för min del spelar det ju inte lika stor roll.