Någon som vet??

B

Bora rottis

Har en 7 årig rottistik som jag inte vet vad det är för fel på.. Hon är pigg och glad men är för tillfället högintressant för vår andra hund, som är hanhund.. Hon löper inte och är inte skendräktig, för dom symptomen är jag väl bekant med :smirk: , däremot tycker jag mig se att hon har flytningar från könsorganet och hon tvättar sig mycket.. Hanhunden beter sig som om hon skulle löpa. Vad kan det vara för fel på henne??
 
Sv: Någon som vet??

Ok. Ska nog ta och göra det. Men varför reagerar hanhunden som han gör?
 
Sv: Någon som vet??

En tik kan löpa..fast det inte kommer nått blod.
Fick lära mig det nu när ja var o parade min schnauzer,då sa dom det att dom löper oftast några dagar helt utan blod.
Så det kan ju vara därför!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 721
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 800
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp