Någon som vet?

P

ProffeLoff

Jag har fått förfrågan om jag vill träna vid några tillfällen för Tommy Arvidsson men säger jag ja så måpste jag vara med varje gång. Någon som tränat för honom? Tänkte bara höra om han är bra? Jag har ridit för Staffan Ljungberg och Tommy Bäcklund innan och tycker att de är super! Lär han ut på liknande sätt? Tacksam för svar! :banana:

Menar du Staffan Ljunggren?

Tommy är väldigt duktig med problemhästar av alla de slag.

Malin

Vore jag du skulle jag lätt tacka ja!
Har endast hört bra saker om Tommy A och så har jag sett han rida och jag skulle mer än gärna vilja rida för honom.

hej! varför inte fortsätta för tommy bäcklund om det fungerar,jag red för honom i :smirk:2år och det funkade super,fan vilken fin anläggning han hade.kram

tommy är en bra ryttare å jätte bra med hästar som har problem men vet inte om han är så bra att lära ut..... tyvär men annars é grabben ok.... kramiz

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 976
Senast: zarmino
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 752
Senast: mamman
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 982
Senast: super
·
Träning Jag har rätt nyligen (i våras) fått en ADHD-diagnos, som vuxen (snart 30). Jag hade aldrig ens tänkt tanken att jag kunde ha ADHD förrän...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 897
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar