Någon som vet om TM outdoor halstäcke är slut?!

B

blondi3958

Hittar det inte på deras hemsida :cry:
Det är det där billiga för 329:-, klarblått.

Vill ha lite hjälp :bow:

jag ringde Hööks och dom sa att det var slut, och att dom inte skulle få in dom igen :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Men varför annonsera om det och sedan inte har det hemma+ att dom inte tänker ta hem det mer :mad: :mad:

Irriterande värre!!!!Finns det i katalogen så borde dom väl kunna ta hem det hela tiden tills nästa katalog kommer.....morr!

Eftersom att dom har prissänkt täcket osså så ska dom säkert sluta med det där täcket och halsen och kommer inte o få hem mer av det...

men då borde dom inte sätta ut det i den stora katalogen :mad:
När jag fick mina grejor igår så fanns även häftet med nyheter och rea med och där fanns täcket och halsen.
Det är inte första gången detta händer :mad: :mad: :mad:

Så du menar att om dom tar in nya modeller o färger till nästa katalog så ska dom inte va med i den stora katalogen :confused: :confused:

Nej nej.
För ett tag sedan fick vi ju hem ett litet häffte med erbjudanden mm.
Där på sista sidan fanns TH täcket och halsen.
Fick även det häfftet med paketet igår och eftersom stövlarna inte passade tänkte jag köpa ett täcke och hals eftersom det var rea på täcket.
Men halsen var slut :mad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
565
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 407
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka