Någon som vet nått om detta foder?

Ela

Trådstartare
Är det någon som vet något om detta foder ??
Re Leve http://www.bluegrasshorsefeed.com/index.htm

Jag har en femårig hingst som tappar hull varje vår och nu har några av stona börjat komma i brunst och han börjar tappa.

Därför satt jag och letade efter foder som skulle vara värt att prova och hittade detta och blev intresserad.

Sv: Någon som vet nått om detta foder?

Ja det är ett av de väldigt få foder som jag tycker är vettiga på hästfodermarknaden. Det är designat för hästar som av olika skäl inte bör äta stärkelse.

Dock har jag inte sett att det finns i Sverige? Det är rimligen ganska dyrt eftersom det tillverkas i USA. Kanske räcker det för din hingst att du ser över protein- och energimängden bara?
HH

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 114
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 469
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 799
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 963
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka