Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här på buke som kan hjälpa mig att hitta en sida med fakta om country? Har kollat runt själv, men hittar bara på W**i**dia och jag har svårt att förstå vad de menar ibland. Ska berätta om det inför klassen i fem minuter nu under kommande veckan.
Sv: Någon som vet någon bra sida om country music?
Googlade country music history och tyckte jag fikc ett gäng träffar. Här, ner till höger finns det länkar där du kan kolla historia. Här fanns också mycket, indelat tidsvis. Inte lika flashig som de andra, men fanns lite info där med. En sida med utdrag ur en bok om populärmusik.
Jag skulle satsa på att leta på amerikanska sidor eftersom det är en amerikansk genre, det känns som att det är större chans att få mer omfattande och korrekt info då.
Juridik & Ekonomi
Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.