Någon som testat/använder NOOM för viktnedgång?

Aliche

Trådstartare
Är det någon här på Buke som testat/använder NOOM för viktnedgång? Det låter himla bra, att det inte bara är kaloriräkning utan den psykologiska delen också; varför man äter för mycket och varför man äter vissa saker som man vet inte är bra för en. Men det är blandade reviews och jag vill gärna höra från någon som faktiskt använt eller använder det nu om det är värt pengarna?
Jag har testat LifeSum och jag gillar den men jag känner att jag behöver mer hjälp och stöttning för att faktiskt kunna bli av med mina 10-15 kg övervikt.

Är det någon här på Buke som testat/använder NOOM för viktnedgång? Det låter himla bra, att det inte bara är kaloriräkning utan den psykologiska delen också; varför man äter för mycket och varför man äter vissa saker som man vet inte är bra för en. Men det är blandade reviews och jag vill gärna höra från någon som faktiskt använt eller använder det nu om det är värt pengarna?
Jag har testat LifeSum och jag gillar den men jag känner att jag behöver mer hjälp och stöttning för att faktiskt kunna bli av med mina 10-15 kg övervikt.
Om det fungerar eller inte beror ju på varför man äter för mycket. Tror egentligen inte det spelar någon roll hur många man hör ifrån som testat, det är ju olika för alla. Det gäller att hitta det som passar en själv oberoende av vad som fungerar för andra.

Så kör på om du tycker det låter bra för dig, om det är värt pengarna beror nog lite på hur motiverad du är att ändra på saker och ting. För mig hade det inte fungerat då jag inte riktigt har den motivationen som jag antar krävs för att göra en livsförändring vad gäller mat osv.

Om det fungerar eller inte beror ju på varför man äter för mycket. Tror egentligen inte det spelar någon roll hur många man hör ifrån som testat, det är ju olika för alla. Det gäller att hitta det som passar en själv oberoende av vad som fungerar för andra.

Så kör på om du tycker det låter bra för dig, om det är värt pengarna beror nog lite på hur motiverad du är att ändra på saker och ting. För mig hade det inte fungerat då jag inte riktigt har den motivationen som jag antar krävs för att göra en livsförändring vad gäller mat osv.
Absolut funkar olika för olika människor, jag tänkte mer på hur upplägget är. Man måste betala innan man får riktigt inblick i hur det fungerar osv. :) Det är alltid bra att höra andras erfarenheter tycker jag!

Absolut funkar olika för olika människor, jag tänkte mer på hur upplägget är. Man måste betala innan man får riktigt inblick i hur det fungerar osv. :) Det är alltid bra att höra andras erfarenheter tycker jag!

Personligen skulle jag vara enormt tveksam till att betala pengar när jag inte vet vad jag får sas. Det ger mig varningssignaler av en scam (utan att ens veta vad NOOM är). Ska jag betala pengar för något vill jag veta vad det är.

Itrim har också ett koncept m viktminskning, gruppträffar, individuell coachning och träning. Full insyn. Behöver inte betala och köpa grisen i säcken utan de har välkomstträff där allt gås igenom (gratis).

Jag är med just nu mkt nöjd.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 484
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
44 560
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka