Någon som ska till Flyinge i helgen?

L8P8

Trådstartare
Jag ska till Flyinge i helgen på banhoppning- och fälttävlanskurs för unghästar. Någon mer här som ska dit?
Jag är en vilsen hoppryttare med vissa drömmar om att kunna rida en debutant i år el så... Har inte mkt till fälttävlanserfarenhet, en träning på Ted Velanders bana i höstas bara + att vi varit i skogen en handfull gånger (måste lasta för att komma dit, så det har inte blivit så ofta som jag velat - men nu så... ;) ).

Sv: Någon som ska till Flyinge i helgen?

Ska tyvärr inte dit, satsar på att dra oss lite längre norrut. Men lycka till och ha det så roligt! (och glöm inte att hålla i dej iaf hästen har det lite för roligt;))

Sv: Någon som ska till Flyinge i helgen?

Nu blev det inget denna helgen... :mad: Janne Jönsson sitter tydligen fast på Gran Canaria och kan inte komma hem pga askmolnet. *suck* Som tur är blir den inte helt inställd, utan bara flyttad ett par veckor.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 639
Senast: Ramona
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 536
Senast: moonstruck
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat