Någon som ska komma på

Sv: Någon som ska komma på

*putta upp*

Ingen???

Jag skulle :mad:
J-a bilar!!!!!!!
Var och tittade på en gård som vi är lite intresserade av igårkväll.
På vägen hem på en liiiiten öde grusväg behagade mina föräldrars bil (dom följde med och tittade) på att braka.... ljudligt! :eek:
Ena hjulet tappade bakaxeln ( var ju inte ens en skrotbil) :eek: :crazy:
Jätte kul.
Blidde bärgare och gubben hade aldrig ens sett sånt förr *s*
Sen skulle vi ju ordna skjuts hem också.
Väl hemma hade vi behövt ordna med King Cabbens bromsar, lastad vagn, ordnat häst och alla prylar.
Eftersom vi har drygt 16 mil ner till Timrå och hade måst kliva upp strax efter att vi hade hunnit i säng så.... Nä.
Synd att dom skulle ha det så förbaskat tidigt.

Själv ser jag ut så här nu :devil: :mad: ilsk som en ja äh, det ger sig, var bara så sugen.

Ush vilken otur! måste varit dig jag hörde om på tävlingen.

Jag visste inte äns att det var tävling! (:eek:) trodde det bara var en träning då det inte stog skyltat med "TÄVLING TÄVLING" hehe.. iof om jag hade vetat det innan skulle jag inte vågat vara med :angel:

Ush vilken otur! måste varit dig jag hörde om på tävlingen.

Jag visste inte äns att det var tävling! (:eek:) trodde det bara var en träning då det inte stog skyltat med "TÄVLING TÄVLING" hehe.. iof om jag hade vetat det innan skulle jag inte vågat vara med :angel:

:D
Kul att du var med!
Ah, men deras tävlingar är ju inte så allvarliga, jätte bra komma igång tävling ju :banana: (vad jag behöver igen *s*)
Vad har du för häst?

hihi men min uppfattning av att ha suttit här på buke var att alla var så himla snoffsiga och alla har sååå fina vagnar och man måste ju ha en sele för MINST 5tusen begangnat och en sele frön börjes var rena dödsfällan....

men de flesta som är med i VKS kanske inte sitter på buke då de är aldeles för "snälla"? :) :angel:

Nästa säsong ska jag vara med fler gånger! jag har hittat en ny gren att tävla i nu ju :angel:

Jag har ett 25årigt welsh mountain sto (B-ponny) som tidigare tävlats av Annette Howgate (?)

Så sant så :rofl:
Men verkligheten är ju så mycket större än lilla körforumet här.
Även om man ofta kan lära sig en hel del här och få smarta tips, men ja ;)

Kul att du fick blodad tand, behövs alltid fler.

Oki så det är en av hennes gamla?! kul, då borde jag ju ha sett henne någon gång. Fast jag kanske mest har sett hennes NF.
Ah, trevlig människa iaf.

Hon körde par med simora och Aurora. tror att det var hon som körde på SM´et.. eller så var det Leif Nässen.. (som även körde Flip A Coin om jag inte har helt fel)

var första gången jag körde mellan koner :) hon kunde verkligen sin sak :D *hihi* fast det är inte min förtjänst iof ;)

rider du även bruksridning? det verkar vara en kul sport det med :D *jag vill vara med i allt*

Hon körde par med simora och Aurora. tror att det var hon som körde på SM´et.. eller så var det Leif Nässen.. (som även körde Flip A Coin om jag inte har helt fel)

var första gången jag körde mellan koner :) hon kunde verkligen sin sak :D *hihi* fast det är inte min förtjänst iof ;)

rider du även bruksridning? det verkar vara en kul sport det med :D *jag vill vara med i allt*

Usch jag borde inte sitta här idag (just därför jag gör det :angel: )

Vad kul att hon körde par! med sin fina vagn va?
Tänkte du när det var i åh vad heter det? i Kramforstrakten?
Ja jag kan tänka mig att din häst har en bra grund i sig.

Mjae jag har testat bruksridning och kan roa mig med sånt hemma.
Min gammeltant tyckte att det var oki (hon med fjordigen Kruse har varit med henne till bruks SM) min gammelvalack mja oki då han gick rätt bra han med.
Mitt nummer 1 sto nu har äckeldåligt tålamod och mjae bruksridning är kanske inte riktigt min grej.
Kan va med på sånt om det inte krockar med annat mer frestande ;)
I år vart det Fjordriksutställning istället.
Men det är kul att testa på olika saker :D

Senast ändrad:

Jag har ingen aning om vad hon hade för vagn osv ;) träffade henne första gången igår! ;)
Bruksridning har jag aldrig heller varit på... hördet att det pratades lite om det på tävlingen ;)

Har du varit med och tävlat länge?

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 637
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jessica von Bredow-Werndl, som är den regerande världsettan i dressyr, kommer till Linköping i slutet av oktober. Då ska hon hålla en...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix