Någon som rider islänning i portugisisk sadel?

cristobal

Trådstartare
Hittade en Monturas lucas, portuguesa på blocket, är det någon som har erfarenhet av sådan på islänning? Funkar det bra med gångarterna?

Sv: Någon som rider islänning i portugisisk sadel?

Jag tror att _Viva_ här på buke brukade rida i en portugesisk på sin isis förut, du kan ju PMa henne...
Annars borde det väl funka om den bara passar längd och breddmässigt, precis som vilken annan sadel som helst :idea:

Sv: Någon som rider islänning i portugisisk sadel?

Nej har aldrig testat någon, men sadel fetishist som jag är så skulle jag gärna vilja ha en sådan oxå. :)

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 714
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
693
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 059
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar