Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Nä, att dricka cola har du inte tid me ;)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

man blir då bara dummar e å dummare... va sk man göra på level 13? Ska man göra någåt ute? Vad ska man göra med färglasermaskinen? Hur får man ner hissen?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Försök att få igång hissen så att du kan åka i den..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

*lånar knapp*
och frågar rätt ut :
jag är i det där första rummet med plansch och skruvmejsel,hur sjutton får jag att skruvmejseln att skruva upp låset?? eller har jag uppfattat det hela fel?? hur kommer jag ut??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla skrev:
*lånar knapp*
och frågar rätt ut :
jag är i det där första rummet med plansch och skruvmejsel,hur sjutton får jag att skruvmejseln att skruva upp låset?? eller har jag uppfattat det hela fel?? hur kommer jag ut??
Tror du ska lägga planshen under dörren, skruva ner en tavla med mejseln å pilla med skruven du får i låset, dra tillbaka planshen å så får du nyckeln... inte hundra kan va ute å cykla...
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

du behöver en hink..
har du varit på alla våningar?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

det finns ett rum där du kan flytta runt möblerna
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

hmm.. har testat alla möbler... lyckas inte... ska man göra nåt m ögontavlan? Vad ska jag ha tapen till?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Du måste lösa den där grejen på väggen när du har åkt hiss för att få en nyckel till ett skåp där hinken är
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp