Någon som kommer ihåg Million?

Eliza

Trådstartare
Äger en liten skimmelherre på 18 pigga år nu och han gick på Täby till han var 6 år, skulle vara kul om ngn kom ihåg honom och kan berätta lite om honom. Vet att det var ett tag sedan men jag gör en chansning =)
Har iaf fått kontakt med hon som red honom men andra borde kanske komma ihåg honom?

Mvh/ Eliza

Sv: Någon som kommer ihåg Million?

Äger en liten skimmelherre på 18 pigga år nu och han gick på Täby till han var 6 år, skulle vara kul om ngn kom ihåg honom och kan berätta lite om honom. Vet att det var ett tag sedan men jag gör en chansning =)
Har iaf fått kontakt med hon som red honom men andra borde kanske komma ihåg honom?

Mvh/ Eliza

vet inget om din häst men om du itne visste står han resultat här

http://www.galoppsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=302846:)

Gick han på ridläger sen? Jag tror min syster haft honom på ridläger nämligen. Grytåsa? www.rider.nu
X antal år sedan.

Senast ändrad av en moderator:

Gick han på ridläger sen? Jag tror min syster haft honom på ridläger nämligen. Grytåsa? www.rider.nu
X antal år sedan.

TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!
Jag ringde och de stämmde, nu börjar klarheterna staka ut sig!
Underbart att det finns så hjälpsamma människor!

TACK!!:bump:

Hej!
Jag provred honom när han skulle säljas från galoppen men tyckte att de skulle ha för mycket för honom så jag köpte en annan häst från täby!! Men jag kommer ihåg att han var väldigt snäll och trevlig att rida. Vad har hänt honom sen dess? Hur länge har du haft honom?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka