Evergreen
Trådstartare
om det här med hur sadlar ska ligga, som har lust att kika lite på dom här bilderna och försöka göra en liten bedömning om hur min sadel ligger på pållan?
Jag vet att den inte ligger helt 100 på henne, tror det är lite för rak, och jag rider inte i den dagligen (varvar barbacka ) och ska även inom en snar framtid ha ut en sadelutprovare.
Men tills dess skulle det ju vara bra att veta på ett ungefär iaf. Så man vet om man vågar rida i den.
Tyvärr är bilderna rätt dåliga, men man ser lite iaf.
Närbild från sidan.
Framifrån
Bakifrån, knepig vinkel!
Bakifrån sidan
Från sidan
Problemet är att när jag rider i den så åker den alltid fram tills den ligger preciiis framför bogbladen, sen ligger den still där. Drar man bak den ligger den hemskt i framvikt Hon har rätt svängd rygg så jag tror det beror på det...
Såhär ser det ut när jag ridit i den och sitter i den. Hemskt suddigt tyvärr.
Sadlar jag har testat innan är Hubertus flexline och Wintec, dom låg inte heller helt OK.
Jag vet att den inte ligger helt 100 på henne, tror det är lite för rak, och jag rider inte i den dagligen (varvar barbacka ) och ska även inom en snar framtid ha ut en sadelutprovare.
Men tills dess skulle det ju vara bra att veta på ett ungefär iaf. Så man vet om man vågar rida i den.
Tyvärr är bilderna rätt dåliga, men man ser lite iaf.
Närbild från sidan.
Framifrån
Bakifrån, knepig vinkel!
Bakifrån sidan
Från sidan
Problemet är att när jag rider i den så åker den alltid fram tills den ligger preciiis framför bogbladen, sen ligger den still där. Drar man bak den ligger den hemskt i framvikt Hon har rätt svängd rygg så jag tror det beror på det...
Såhär ser det ut när jag ridit i den och sitter i den. Hemskt suddigt tyvärr.
Sadlar jag har testat innan är Hubertus flexline och Wintec, dom låg inte heller helt OK.