Någon som har koll på ögonoperationer i Göteborg?

alazzi

Trådstartare
Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all information. Det enda ställe som jag hittat på rätt adress är Aleris. Finns det? När jag googlar hittar jag ett ställe som stämmer. Aleris. Någon som vet? Finns det någonstans att äta där?
 
Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all information. Det enda ställe som jag hittat på rätt adress är Aleris. Finns det? När jag googlar hittar jag ett ställe som stämmer. Aleris. Någon som vet? Finns det någonstans att äta där?

Vilket Aleris, det finns flera? Har du en adress? :)
 

Det finns inget Aleris på någon av långgatorna? :confused: Närmaste (och troligaste för generell kirurgi) är på Allégatan. Båda områden har gott om restauranger och caféer.

Dock skulle jag nog kolla upp det lite noggrannare om det går, sist jag kollade hade Aleris ingen ögonklinik i Göteborg utan remitterade vidare till Mölndals sjukhus.
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 000
Senast: KesoNeso
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 349
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 168
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp