Någon som har en häst från "stall SN"?

L

lalla

:bump:jag har en häst därifrån som är helt underbar:love: jag undrar om det är någon annan som också har häst från dom uppfödarna? skriv stam samt sätt gärna ut en bild;)

Sv: Någon som har en häst från "stall SN"?

Känner Birgitta en aning:D Min kompis hade en häst från dem till tävling, Happy Lou e Voltaire. Nu står hon där som avelssto, och betäcktes med Al Cantino förra året, hm måste kolla upp vad det blev av den! Har du varit inne på hemsidan?

Sv: Någon som har en häst från "stall SN"?

ja, jag har varit inne på deras hemsida:D var ju tvungen att kika hur hästens mamma såg ut! kollade på din kompis häst/gamla häst, den såg ju fin ut.
höll den inte eller?
har dom hästar till salu typ hela tiden?:d

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 787
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg

Omröstningar