Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tycker du inte att hon är fin??
Jag antar att TS är ironisk angående fina hovar eftersom hon i länkade tråden skriver "skitful i fötterna".
Jag antar att TS är ironisk angående fina hovar eftersom hon i länkade tråden skriver "skitful i fötterna".
Aha, den har jag inte läst.....sorry
vet inte om det är golvet som gör det men tkr de ser lite snedverkad ut, ser även sned ut i benen nedan för kotorna, tårna är ganska långa är det en travare ??
Menar inte det jag har skrivit för att kritisera dej på nått sätt, har läst ganska mkt om hovar och benställningar nyss och tkr det är riktigt intressant min polle har inte heller fina fötter de ser ännu värre ut
ingen som har nåt att påpeka på dessa hovar??
Vad vill du att man ska skriva, räcker det här?
Vad ska man säga?!?! Lång i tårna, lång i trakterna som börjat krypa under sig..
Framhovarna är verkligen inte spegelbilder av varandra.. Höger framhov ser överhuvudtaget längre ut än den vänstra. Trakterna ser markant mycket längre ut (är dock medveten om att vinkeln fotot är taget i är annorlunda). Vänster framhovs insida är utflyten, mer än högra.
På bilderna bakifrån ser det ut som hästen är trångt skodd i trakterna, men är osäker på om hsäten verkligen belastar (för den) "normalt" precis när kortet togs.
Det är svårare att hitta saker som ser rätt ut tycker jag.. Man kan itne ens säga att framhovarna är "lika fel"
Bakhovarna ser man inte så mycket av därför ingen kommentar där.
Jag, som inte kan mer än vad jag har sett hovslagaren göra och berätta, ser på en gång att det inte ser riktigt rätt ut.
Vad långa!
Hej å hå, min häst har nästan hälften så korta hovar! okej, det var väl att överdriva, men nästan.
Tycker också att dem ser lite sneverkade ut (som någon sa) och ena hoven ser kortare ut än den andra.. eller hur jag ska förklara? kan iof vara bilden som gör det