Någon som är duktig på trav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare serious
  • Startdatum Startdatum
S

serious

Jag själv är inte ett dugg insatt, och inte är jag heller intresserad egentligen.

Men nu när jag har en egen fd travare, så skulle jag vilja veta så mycket som möjligt om hans historik inom travet. Har sökt på hans namn på Atg's hemsida...men fattar inte så mycket av det som står där.

Skulle också vilja veta om man kan tex få tag på en kopia på band, från någon tv-kanal som spelat in eventuella lopp? Om han ens har gått på sådana lopp som visas i TV?!:o

Har ingen koll som sagt.:confused:

Någon som kan hjälpa mej lite här?
Ja, jag vill veta/få tag på allt om honom i stort sett...bilder från lopp? Nånting.

Hur jag ska gå tillväga helt enkelt...eller om nån vänlig själ vill kolla på gamla lopp som han har gått...o förklara lite från det kanske?

Hans namn är Street Guy, född-98, vallack.

Tack på förhand!
:bow:

Sv: Någon som är duktig på trav?

Slog upp Street Gay på www.aln.se och fann där 7 bilder på honom. Nu är ju dom copyrightskyddade & kostar ca 1000-1500 kr att köpa loss orginal.
Street Gay segrade på Örebro 12/8-04 filmen från segern kan finnas kvar, hör med örebrotravet. Använd Google eller hitta för telnummer.

Lite kuriosagrejor:

Hans mamma är syster med Broadcast News som tjänade 1,6 mkr och Landers Lad ca 700.000 kr. Trots det har han inte speciellt bra härstamning.

Han gick premielopp som två-åring. I samma lopp från samma stall premade även Super Light (10 mkr) och Good As Dollar (1,9 mkr). De gick samma tid allihopa.

Han har startat i ett rikstotolopp på Solvalla. Det var ett Klass III-försök som kördes en onsdag inom V64. Det blev tyvärr galopp den gången. Det loppet sändes garanterat i TV, men jag vet inte var och/eller om det går att få tag på.

Okej....tack!
Roligt att veta så mycket som möjligt...:D

Skulle tro att det går att få tag på en kopia, från den tv-kanalen som sände?

Jag har ju läst om resultat på atg's hemsida..men när man inte fattar nåt av alla siffror som står där så...:confused:

Tack för infon i alla fall...

Liknande trådar

Körning Hej är lite smått sugen på att skaffa häst igen och har blivit erbjuden en äldre fd travare. den har de senaste 4 åren inte blivit körd...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 880
Senast: Cambrie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 100
Senast: athena
·
Hästvård Nu behöver jag bolla lite tankar ang om jag behöver oroa mej eller inte. Kan börja med att säga att hon är inbetad för hand och sen...
Svar
5
· Visningar
1 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar