Någon som använder Mozilla?

J

jessicaaa

Skulle vilja tömma adresserna i rullgardinen liksom. Nån som förstår vad jag menar? :crazy: Så att det liksom inte syns vart man har varit på för sidor. Kan någon hjälpa mig tro? :bump:

Om det är som ie (som jag trott att det är) så går du in på verktyg, internet alternativ och rensa tidigare.

Nae, det är inte riktigt som ie i menyerna och så. Finns en som heter verktyg men det är bara andra grejer där ju..

Halloj!

Tools -> Options -> Privacy -> History -> clear :)

Hjälpte det?

Mvh linda å katter :love:

wohoo! jag fixade det :banana: dock inte din väg..:eek: klarade det alldeles själv! fanns inte options på tools-menyn, så jag gick in på edit -> preferences -> och sen history!
Tack iaf!
Mvh Jessica (med en galen katt hängandes i armen)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
985
Senast: Fille
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar