Någon som använder Mozilla?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare jessicaaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 145
J

jessicaaa

Skulle vilja tömma adresserna i rullgardinen liksom. Nån som förstår vad jag menar? :crazy: Så att det liksom inte syns vart man har varit på för sidor. Kan någon hjälpa mig tro? :bump:

Om det är som ie (som jag trott att det är) så går du in på verktyg, internet alternativ och rensa tidigare.

Nae, det är inte riktigt som ie i menyerna och så. Finns en som heter verktyg men det är bara andra grejer där ju..

Halloj!

Tools -> Options -> Privacy -> History -> clear :)

Hjälpte det?

Mvh linda å katter :love:

wohoo! jag fixade det :banana: dock inte din väg..:eek: klarade det alldeles själv! fanns inte options på tools-menyn, så jag gick in på edit -> preferences -> och sen history!
Tack iaf!
Mvh Jessica (med en galen katt hängandes i armen)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
880
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka