Någon mer med våldsam bebis (i magen)?

jerseyko

Trådstartare
Jag blir tokig snart :eek: Om h*n är så vild nu, och aldrig sover, hur ska det gå sen när h*n väl är född?

Sambon åkte iväg igår och efter det har h*n där inne blivit aldelles galen :eek: Kickar så det verkligen gör mega ont och jag försöker trycka på magen så h*n ska vända på sig men vill verkligen inte.

Spelar ingen roll hur jag sitter, står eller ligger. Om jag är stilla eller håller på med något.

Försöker jag flytta på en fot så pressar h*n bara emot som 17, shit vad starka de är :eek:

Visst är det mysigt när de sparkar, men inte när de blir våldsamma ;)

Stackars alla tvillingmammor....

Sv: Någon mer med våldsam bebis (i magen)?

Kanske börjar tycka att det är trångt och vill ut... ;) Ligga och vräka sig i en spjälsäng istället. :D

Ja så e det säkert, men de växer väl inte flera cm bara sådär? Med tanke på att den blev galen såfort sambon åkte. Så mkt förstår de väl inte att de fattar att pappa inte är hemma??

Nej det tror jag inte att de lär märka så.

Men hur mår du då? Reagerar bulan på dig?

Jag är grymt uttråkad, men det var jag redan innan han åkte.

Känner aldrig någon hunger när sambon inte är hemma, kan inte äta själv, men jag äter ju å lagar mat ändå nu för det är ju fler än jag som måste ha mat ;)

Kanske sover lite längre för de inte är någon som väckt mig :p

Min bäbis är vild i perioder men det har hittills aldrig gjort ont, bara gjort så jag pustat o tappat luften lite ungefär.

Men veckan efter midsommar höll bäbis låda 3dar i rad och utlöste alla mina kräkreflexer, klarade inte av att jobba på hela veckan, var helt slut! Men nu har bäbis lugnat ned sej igen och kör bara sina vanliga träningspass.. Nu verkar det som om bäbis börjat lägga sej tillrätta mer o mer (v34nu) och intar en stadigare position. BM kollade häromdan, bäbis växer som attan (medan jag gått ner 1kg..) o låg nu med huvet neråt. Får se på måndag när jag ska till BM igen om bäbis ligger kvar så. Det krumbuktar iaf inte lika våldsamt längre..

Kanske bara har någon fas just nu ;) Kan vakna på natten av att de är full fart där inne!

Min växer oxå som den ska, var hos BM i måndags. Hon kände på magen men sa bara att allt var bra, inte hur den låg. (V.27)

Hehe, jag kanske välter husvagnen nästa vecka om jag får mig en regäl spark i sidan, känns nästan så :p

Idun var helt galen när hon låg i magen. Det var fulltös hela tiden. :smirk:
Nu är hon jätte lugn och snäll (tackochlov) :D Enda gången hon blir sprattlig är när det dröjer med maten.

Hon är inte 15 år än ;) Har hört många som sagt att de haft samma dygnsrytm i magen och upp till 5 års ålder. Det skulle betyda att vår bebis kommer springa som en tok, sova någon timme och upp igen, i 5 år :eek:

Får hoppas h*n lugnar ner sig när h*n väl är ute :p

Ska vi byta? :eek:;)
Här var det fullt sprattel i mgen och vissa dagar är det en himla utmaning att få på kläder på en grabb med vevande armar och ben :rofl:
Här vevas det alltså även om han är nöjd.
Undrar hur energiknippet blir när han kan börja gå eller värre springa :o Motionerade föräldrar...

Undrar hur energiknippet blir när han kan börja gå eller värre springa :o Motionerade föräldrar...

Min sambo vill ha jakthund = hundgård = barngård :angel:

Fast sambon var oxå "elak" i magen, sen när han väl kom ut så har han alltid vart lugn.

Min sambo vill ha jakthund = hundgård = barngård :angel:

Fast sambon var oxå "elak" i magen, sen när han väl kom ut så har han alltid vart lugn.

Ja ni kanske antingen får skaffa en barngård eller hoppas på att han ärver sin far :D:bump:

Sådär höll min vilde också på. minns att jag fick hålla emot för annars trodde jag att huden skulle spricka. Kan meddela att han är precis lika vild nu 14 månader gammal. :)

Ett av mina barn var oxå helvild inne i magen:bump:När jag satt i min brassestol på stranden stirrade folk på magen för den rörde sej så mycket, (så var det inte de andra två gångerna). Jag hade emellanåt jätteont för att barnet pressade så:cry: Ut kom i.a.f. en stor kille, han hade nog haft det trångt, hur lugn som helst har han varit, bara han fått mat så fort han önskat. Så det behöver inte betyda att bara för att bebin e vild i magen så är han det när han kommer ut:) lycka till!!

Fast min lillebror var ganska vild när han var bebis, och vi har så himla mkt roliga filmer på honom, han kröp i typ 200km/h och skulle börja gå när han var runt 6 månader, hur kul är de att ligga på golvet när alla andra går? Och inte gav han upp heller ;)

Är han vild på nätterna också och inte vill sova?

Min sambo drömmer om en bebis som delar hans stora passion i livet - sova.

Och som han sover. Jag vet vem som kommer att få gå upp varje natt. För det är fan enklare att gå upp själv än att väcka min karl när han sover. :devil:

Han var likadan som liten sa hans mamma. Han har alltid älskat att sova. Men är desto piggare när han är vaken. :D

Jag hoppas att min bebis kommer att vara snäll med mig i magen. Jag själv fick mitt namn för att jag var så fridfull i magen. :D

KL
Vår son var också vild i magen. Andra föräldrar var helt chockade när de såg hur min mage rörde sig, snacka om alien på väg ut. Han hade perioder som bebis när han låg på skötbordet och sparkade sig svettig så jag har varit orolig för hur vild han blir. Nu är han 19 månader, har gått sedan han var 9 och är inte den vildaste, nog ganska medel. Han kan få ryck när han springer tills han stupar (bokstavligt) men extrem är han inte. Kan också pyssla/läsa en bra stund ibland.

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
14 051
Senast: Legolaz
·
Gravid - 1år Min son är 8 månader gammal och är minst sagt vild:crazy: Upp kl 6.20 varje morgon och därefter går allt i 900km/h! Sätter vi oss stilla...
Svar
16
· Visningar
4 006
Z
Övr. Hund Jag behöver råd tips hjälp vad ni tror detta kan vara.. Det har hållt på i flera månader.. Har kontakt veterinär som vill sätta in...
Svar
5
· Visningar
1 673
Senast: Zuukii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama