Någon från Axevalla?

Santoxen

Trådstartare
Ska flytta till Skara för utbildning i ett par år och funderade på om det var någon här som håller till på Axevalla? Funderar på att kanske försöka skaffa lite extrajobb några helger i månaden och att komma tillbaka till travet hade varit trevligt. :D Se dock inte det här som någon annons, är bara nyfiken på om någon här håller till där...och kan komma med lite inside-info...;)

Sv: Någon från Axevalla?

Axevalla e min hemmabana med.... Bor en bra bit ifrån. Gick min gymnasie utbildning där uppe...

Vilken ö i havet är du månne från? Är nämligen oxå det och har flyttat till Skara för att studera. :) Var oxå och frågade på Axevalla angående extrajobb men inget som föll mig i smaken... Ska istället antagligen börja jobba på ett litet stuteri! :bump: Antar det är SLU du ska gå, vilken linje? Har du kommit in som reserv eller? Med tanke på att dom började den 25:e...

Ha de gött!

Är från Gotland, eller snarare bor på Gotland. Går Djursjukvårdare och kom in som reserv, så jag började en vecka efter nästan alla andra. Var en tjej till som började samtidigt som jag och en tjej som börjar nu i veckan.

Aha, då är jag med! Nyfiken, vilka reservplatser kom ni in med..? Nämligen själv reserv till EoD...

Jag hade reservplats 1 och den sista hade reservplats 3. Var en som hoppade av efter en vecka.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 451
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar