Någon försöker ta över min email!

alazzi

Trådstartare
Det började redan i höstas. Jag fick ett meddelande på mobilen om att någon hade fösökt att logga in på min mail. Bytte givetvis lösenord och sen var det lugnt igen. Men nu försöker någon att logga in på min mail 2-3 gånger dagligen!? Och på de mest varierande tidpunkterna. Mitt i natten, tidigt på morgonen eller under dagen. Jag har bytt lösenord och jag kommer att byta ofta nu. Det känns faktiskt hemskt obehagligt.

Vad har du för mail? Jag får inga meddelanden att någon försökt logga in på min mail, sen har jag mina säkerhetsfrågor man måste svara på med.

Om du går in på ditt konto, och vidare till inloggning och säkerhet, så kan du kanske få mer information om vad det är som händer?Jag har aldrig fått varning om att någon försöker logga in med fel lösenord, men för andra varningar så kan google berätta en del om vem/vad/var. Är det någon du känner (jag hade misstänkt typ en yngre tonåring i familjen eller liknande i första hand) kanske infon kan vara till hjälp?

Om du går in på ditt konto, och vidare till inloggning och säkerhet, så kan du kanske få mer information om vad det är som händer?Jag har aldrig fått varning om att någon försöker logga in med fel lösenord, men för andra varningar så kan google berätta en del om vem/vad/var. Är det någon du känner (jag hade misstänkt typ en yngre tonåring i familjen eller liknande i första hand) kanske infon kan vara till hjälp?

Första gången som det hände fick jag en uppgift om i vilken stad personen var. Jag känner ingen i den staden. Nu har jag inte fått någon ort angiven.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve