Någon duktig på polska hingstar?? + Makker (kwpn)

A

astor1

Hej har en jättefin häst som har lite polskt i sig och skulle vilja veta mer om de hingstarna som finns där men hittar inget på internet när jag letat

hingstarna är:

Lampas
Dido
sentyment
adios

skulle även vilja veta om hingsten makker (kwpn)(morfar) e:furore ee:ahorn

för övrigt har han guidam (farfar) och hemmingway i stammen med

Sv: Någon duktig på polska hingstar?? + Makker (kwpn)

ja det är rätt Lampas!:)

e du säker på att Makker är efter furore? För furore har ingen avkomma som heter Makker, och det finns 3 st kwpn makker, men ingen är efter furore. Furore har inte heller betäckt nån Ahornmärr.. Iaf inte enligt horsetelex.

Senast ändrad:

i hans pass står det så iaf.......
Makker KWPN gn f-94 e:furore u:Thelma 25156 ee: Ahorn uu Herma ue: Mauritius eu: Sjaloma

Det är Furore själv som är efter Ahorn:)
Morfar Maurits är gelderländare enligt mina efterforskningar.

ahh det förklarade saken! Thelma hittar jag på horsetelex men där är inte Makker registrerad! Där har hon bara 4 avkommor.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 833
Senast: Görel
·
W
Avel hej! Har ett sto efter Shogun och udanefter Mackay(avelsvärderad) och tänkte höra om någon vet något om någon av dessa hingstar. Står...
2
Svar
32
· Visningar
4 031
Senast: Görel
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 523
Senast: Sammet
·
G
Avel Hej Jag har en liten tjej, 7 år nu som gått som fölsto i 3 år (pga sin färg=ljus isabell). Det jag undrar över är hennes stam som...
Svar
11
· Visningar
2 409
Senast: GebaGirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka