Någon Boråsbo här?

Barbabelle

Trådstartare
Det är så att i morgon kommer en speciell mumin mugg ut som jag väldigt gärna vill ha. Den sälj i Borås och utomlands typ.

Finns det möjligen någon Boråsbo som skulle kunna hjälpa mig?
 
Är det "På resa"-muggen? Jag har sett den och den verkar ju jättefin :love: Jag bor i närheten och tänkte ta mig dit imorgon eller på tisdag så säg till om det fortfarande är aktuellt :)
 
Är det "På resa"-muggen? Jag har sett den och den verkar ju jättefin :love: Jag bor i närheten och tänkte ta mig dit imorgon eller på tisdag så säg till om det fortfarande är aktuellt :)
Åh, om du ska dit och orkar/har tid/lust att köpa ytterligare en mugg får du gärna säga till! Jag hade så gärna knipit ett exemplar av denna! :heart :love:
 
Vad jag kunde se så kan man köpa den online med. Om jag förstod det hela rätt, så klart.
Kollade samma sak..
Det går med frakt från Finland om jag förstod rätt. Hittade inget pris på den frakten men provade inte gå igenom kassan på sidan då jag inte ska ha nån för närvarande 😇
 
Kollade samma sak..
Det går med frakt från Finland om jag förstod rätt. Hittade inget pris på den frakten men provade inte gå igenom kassan på sidan då jag inte ska ha nån för närvarande 😇
Jag kollade om det gick att beställa men jag fattade det som att det inte gick att beställa. Och enda butiken man kunde köpa den i här i Sverige är den i Borås.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 866
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 618
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 124
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 269
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp