Jag gillar china glaze, ciate, Sally Hansen, opi, essie.
Av de som inte kostar lika mkt som ovanstående så gillar jag isadora och depend.
 
Jag kör mkt OPI och Essie. Men jag tycker HMs egna märke och Mawala är prisvärda och har en del såna med.
 
Jag köpte Essie förra veckan och blev besviken, färgen var svår att få jämn. Vet inte om det var just denna färgen, tycker Essie annars verkar vara populärt?
 
Jag köpte Essie förra veckan och blev besviken, färgen var svår att få jämn. Vet inte om det var just denna färgen, tycker Essie annars verkar vara populärt?
Min uppfattning är att det finns vissa transparanta Essiefärger, och vissa som täcker helt. Vad var det för färg du hade?
 
Min uppfattning är att det finns vissa transparanta Essiefärger, och vissa som täcker helt. Vad var det för färg du hade?
15891331684693241279088226867242.webp

Denna! Jag tycker den var svår att få ut jämn, som att den liksom inte gled ut fint på nageln. Svårmålad liksom.
 
H&M är ärligt talat helt oslagbara. Jag har mängder (vi snackar runt 500 vid senaste inventeringen) av lack från allsköns dyra och billiga märken, men H&Ms egna är i en klass för sig. Hållbara, jämna och lättmålade.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska ha min mormors brudklänning under en del av bröllopsfesten :). Men, den har varit på kemtvätt utan att alla fläckar gick bort...
2
Svar
22
· Visningar
1 841
Senast: Fibusen
·
Mat Detta är INTE en tråd för smörälskare.... Jag köper både smör (och har i/på mat) och margarin (och steker i och bakar med), men detta...
Svar
2
· Visningar
561
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 549
Senast: Sassy
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp