Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar!Vet inte vad det innehåller utöver magnesium.
Gav en dos (spruta) till mitt stressade sto som normalt reagerar rätt bra på magnesiumtillskott, märkte tyvärr ingen skillnad alls. Har två sprutor kvar så jag kommer antagligen testa nån mer gång, kan försöka komma ihåg att skriva här hur det går.... Men är hittils mycket mera nöjd med Vetrocalm från Animalife.
Ja det är det som man kan hitta på nätet också men jag är intresserad av mer exakta mått.Enligt kompisens bytta innehåller den:
Dvs, Magnesiumoxid, Grönmjöl (lucern), Johannesört, Humle, Kalsiumkarbonat, Rapsolja, Bryggerijäst, Bockhornsköverfrö, Oligofruktos, Saccharomyces cerevisiae extrakt.
Tyvärr står det inte hur mkt av varje ingredients som används, vilket innebär att det är svårt att veta hur mkt magnesium och kalsium man tillsätter.
Enligt kompisen, som testade över ca 3 månader, kunde hon inte egentligen märka nån skillnad. Men hon fortsätter använda den för den KANSKE hjälper. Lite. Ändå. Kanske.
Tack för svar!
Det finns ju i pulverform som man ger dagligen (det jag tänkte på iom trådstart)och kan tänka mig att effekten blir lite mer 'permanent' än att ge 'engångsdos vid behov'?
Men för vissa funkar ju olika lugnande preparat bra, medan andra inte upplever någon skillnad alls.