Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ultrashield funkar jätte bra, däremot känns den inte så hälsosam, så vore skönt med ett mer hälsosamt alternativ.Jag tycker inte det gör nån skillnad. Rent krasst så tycker jag inte att det finns något som fungerar. Det är lika mycket flugor och andra flygfän oavsett vilket medel man använder. Det enda jag upplevde skillnad på var switch.
Tycker du? Jag märker verkligen ingen skillnad av det.Jag tycker ultrashield funkar jätte bra, däremot känns den inte så hälsosam, så vore skönt med ett mer hälsosamt alternativ.
Jag får spreya 1-2 ggr/vecka för att det ska funka, men ja funkar jätte bra på mina hästar emot fästingar, mygg, broms, flugor, knott, mm. Märker på insekterna när det är dags att spreya hästarna igen. Det går åt endel medel på 2 hästar, men det är det värt för att hästarna ska slippa insekterna.Tycker du? Jag märker verkligen ingen skillnad av det.
På våra hjälper det inte alls hur ofta vi än sprayar.Jag får spreya 1-2 ggr/vecka för att det ska funka, men ja funkar jätte bra på mina hästar emot fästingar, mygg, broms, flugor, knott, mm. Märker på insekterna när det är dags att spreya hästarna igen. Det går åt endel medel på 2 hästar, men det är det värt för att hästarna ska slippa insekterna.