När börja montera

Sv: När börja montera

Så, nu har jag bäddat i barnvagnen, plockat fram neutrala bebiskläder att ta med till BB (det var inte lätt att hitta:angel: )
och plockat fram några prematurkläder som jag tänkte skänka till neonatalavd. ifall de vill ha.
Plockade även ner spjälsängen från föräldrarnas vind men har ännu inte satt ihop den för det fattades en skruv (försvann väl i flytten från vårat förra boende:smirk: ) så det blir till att ge sig ut i pappas garage för att se om jag kan hitta någon lämplig ersättningsskruv.
Borde inte var några problem för han (pappa) verkar samla på alla slags skruvar, muttar & BRICKOR, han fullständigt älskar brickor "man kan inte ha för många brickor"
Just det, hittade igår efter lite letande i några butiker en sådan där skötbädd som jag ville ha :banana:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 482
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 316
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 761
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 194
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp