när berättade ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: när berättade ni?

berättade för alla samma vecka jag plussade, i vecka sex. Alla är ju mycket väl medvetna om att de kan hända tråkiga saker. men sånt är livet. tycker man ska få glädjas åt graviditeten så länge man kan. hade inte kunnat dölja det länge heller. åker med mamma till stallet varje dag å började spy som en gris i vecka sju. pappa och plastmamma borr vägg i vägg och dom träffar man ganska ofta åxå. det hade blivit svårt att dölja med andra ord. man undrar ju så mycket åxå och ska man då vänta med att berätta måste man vänta med frågorna åxå. har flera kompisar som har barn me och dom berättade så fort dom fick veta, den ena väntade till fjärde månaden med att berätta för andra än familj och nära vänner. tycker man ska berätta när det känns okej.
 
Sv: när berättade ni?

Inte för att vara elak, men man vet aldrig vad som kommer att hända så det är lika bra att berätta.
Jag fick missfall i 12,5 veckan och en kompis till mej bebis dog i magen 2 veckor före beräknad BF.

Berätta och dela glädjen!!

Usch, det DÄR kändes rejält!!!!!:eek: I dag har jag två veckor kvar och vid just denna tiden tror man väl inte direkt att nåt kan hända. Men det kan det och så fort bebis inte rör på sig osm hon brukar så blir jag orolig.......
 
Sv: när berättade ni?

med andra grabben berättade jag när morsan undrade varför jag inte tog av mig min vinterjacka inomhus .. då va jag 3 veckor från BF:angel:
 
Sv: när berättade ni?

varför väntade du såå länge? å hur lyckades du dölja det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 427
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
22 460
Senast: MML
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 794
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp