Näääääääää nu är jag ledsen!!!

Hej! Vilken tur att hon mår bra igen!

Vet. i Dalarna borde vara upplysta om att just denna sjukdom går. :smirk: Här i stockholm har den härjat i flera veckor. Den kallas kräk- och diarre sjukan. Hur många hundar som helst har legat med dropp på bagis. Några av våra drabbades också, dock inte så allvarligt att de behövde läggas in.

De kommer jättesnabbt och går över på 1 eller 2 dagar, beroende lite på ålder på hund.

Jag pratade med vet om det!Att skit och kräk sjukan går neröver..Men dom gjorde odling och det var det inte :)Tur det !Bra att vi inte fått hit det menar jag :d

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 662
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 712
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Är så orolig. Har kontaktat veterinär men ingen har tid att ta in min hund. Kontaktade även djursjukhus och de kunde inte heller!! Min...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 894
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 972
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka