N.E.W terrängskydd

M

michaelazipp

Någon som vet om det finns någon modell av N.E.W skydden som är lite kortare? Fick med ett par N.E.W fram i strl small till ponnyn när vi köpte honom som sitter bra, dock har jag lyckats glömma det ena på en tävling så jag är i akut behov av nya. Gissar att de är ganska gamla, säkert någon gammal modell. Behöver till både fram och bak. Har provat vår andra ponnys skydd, N.E.W X-Country 'Lite' Boot i storlek small men tycker att de går lite för högt upp. Någon som kan hjälpa mig? :confused:

Sv: N.E.W terrängskydd

Någon som vet om det finns någon modell av N.E.W skydden som är lite kortare? Fick med ett par N.E.W fram i strl small till ponnyn när vi köpte honom som sitter bra, dock har jag lyckats glömma det ena på en tävling så jag är i akut behov av nya. Gissar att de är ganska gamla, säkert någon gammal modell. Behöver till både fram och bak. Har provat vår andra ponnys skydd, N.E.W X-Country 'Lite' Boot i storlek small men tycker att de går lite för högt upp. Någon som kan hjälpa mig? :confused:

Vi har fram gamla modellen som passade vår maxade C över. Skickar ett meddelande omg till dej. :grin:

Liknande trådar

Fälttävlan Är sugen på att prova några terrängträningar med hästen, och kanske rida någon H80 nästa år. Jag tränade lite terräng med tidigare...
Svar
7
· Visningar
2 371
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 751
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 155
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod